arriba

Booking.com analitza les vuit tendències clau per al sector travel en 2019

Booking.com analitza les vuit tendències clau per al sector travel en 2019

Booking.com ha analitzat més de 163 milions de comentaris verificats i consultat a 21.500 viatgers de 29 països per a anunciar quins són les vuit tendències en viatges per al pròxim any. Reflexió a l'hora de triar destinació, facilitats tecnològiques i solucions pràctiques, explorar territoris desconeguts, guies amb continguts personalitzats, turisme responsable, experiències sostenibles amb el medi ambient, viure noves experiències i més viatges però més curts són, segons Booking.com, les tendències per a 2019.
En primer lloc, en 2019 els viatgers reflexionaran més a l'hora de triar destinació amb l'objectiu d'afegir sentit als seus viatges, la qual cosa representa una nova manera de viatjar i de fomentar el desenvolupament personal.
Li segueix la facilitat és el criteri amb el qual es jutjaran les innovacions tecnològiques en el sector. Les innovacions més destacades seran aquelles que puguen oferir solucions pràctiques als viatgers.
També una nova mentalitat oberta impulsarà els viatges amb el propòsit d'explorar territoris desconeguts en la Terra. En aquest aspecte, l'interès es troba sota terra, ja que el 58% dels viatgers espanyols afirma que els agradaria quedar-se en un allotjament sota el mar.
Durant 2019, la manera en què es consumeix i s'utilitza la informació experimentarà canvis a gran velocitat. Les guies de viatge genèriques i exhaustives del passat donaran pas a contingut personalitzat més breu i rellevant que s'integrarà millor amb la informació que consulten els viatgers en el seu moment a dia.
El camí es dirigeix cap al turisme responsable ja que el creixent per temes socials com els drets humans, igualtat i condicions laborals, està calaro que l'any que ve els viatgers estaran més compromesos amb aquestes causes i es faran més preguntes sobre temes socials, polítics i mediambientals abans de triar la destinació al que van a viatjar.
El punt sisè indica que els millenials i la generació Z cercaran experiències més sostenibles en viatjar, mentre que els proveïdors d'allotjament intentaran reduir l'ús de plàstic i augmentar les seues credencials de sostenibilitat.
Destaca, a més, la importància de viure i retratar experiències. En 2019 veurem viatgers gaudint d'experiències autèntiques i diferents. La nostra manera de menjar, dormir, comprar o veure un partit del nostre esport favorit se centrarà a crear moments de felicitat i comoditat.
I finalment, els viatgers afirmen que té pensat viatjar més durant els caps de setmana de 2019. De manera que s'espera que siga un any enfocat en les solucions a mesura i els viatges curts tindran itineraris ben pensats per a ajustar-se a períodes més breus.