Turisme busca 'contagiar' els valors d'hospitalitat i atenció al turiste en una campanya dirigida a ...
Turisme busca 'contagiar' els valors d'hospitalitat i atenció al turiste en una campanya dirigida a professionals i al conjunt de la societat valenciana
El secretari autonòmic de l'Agència Valenciana del Turisme, Francesc Colomer, ha presentat la Campanya d'Hospitalitat de la Comunitat Valenciana, dirigida a professionals relacionats amb el turisme i al conjunt de la societat valenciana per a promoure l'hospitalitat i bona atenció al turiste que visita la Comunitat.
Colomer ha dturisestacat que aquesta nova campanya "potencia els valors d'acolliment i hospitalitat associats al caràcter mediterrani que defineix als ciutadans de la Comunitat Valenciana", i ha recordat que "som una terra oberta, amable i acollidora cap a tots aquells que la visiten".
Colomer ha explicat que la campanya "es compon d'accions de divulgació, de sensibilització, de conscienciació, però també de formació" i, en aquesta línia, ha recordat que "tenim més de 200 accions formatives, perquè no solament es tracta de divulgar, sinó també de formar des de la base en els valors de l'hospitalitat".
Així mateix, ha destacat que "l'hospitalitat és una actitud col·lectiva i transversal i pretenem mostrar-la com un element diferencial de la nostra oferta, que té retorn econòmica, perquè l'hospitalitat també és un avantatge competitiu que contribueix a posicionar-nos en aquest món global".
En aquesta línia, ha apuntat que "l'hospitalitat és també autenticitat" i ha reivindicat la idea de "ser més valencians, més mediterranis i més hospitalaris per a seguir posicionant-nos més i millor en un món global que castigarà la rutina". Per açò, ha assenyalat que "hem de ser genuïns i autèntics, impulsant la nostra hospitalitat i caràcter acollidor", i ha posat l'accent que "si l'hospitalitat necessitara una capital, els valencians licitaríem per aqueixa capitalitat".
Per a Colomer, "l'hospitalitat també presenta una dimensió transformadora, ja que contagiem valors, que són els de la tolerància, el respecte actiu i la inclusió, i este és el turisme que tindrà èxit en el futur". En aquesta línia, ha recordat que "l'hospitalitat és una vacuna contra totes les fòbies".
Campaña d'hospitalitat
La creativitat de la campanya, que té com a missatge 'Contagia la teua Hospitalitat', s'utilitzarà en accions de comunicació en mitjans i en accions formatives i de conscienciació, i pretén posicionar a la Comunitat Valenciana com una destinació diferencial, "on el visitant se senta còmode i el tracte siga un factor diferenciador, que permeta potenciar i millorar els nivells de satisfacció del turiste en destinació, conscienciant als professionals del sector i a la societat en general de la importància de la bona atenció al visitant, perquè "el turisme és cosa de tots", segons Colomer.
Aquesta acció es desenvolupa en el marc de les línies d'actuació en les quals incidirà la futura nova Llei de Turisme, l'Oci i l'Hospitalitat, i servirà de difusió i d'imatge de campanyes de formació, sensibilització i conscienciació sobre la rellevància del turisme per al conjunt de la societat.
Participació de professionals de reconegut prestigi
La imatge de la campanya es recolza en les persones que fan possible que la Comunitat Valenciana siga un de les destinacions preferides pels visitants, que són els professionals del sector turístic. Al costat d'aquests, la campanya mostra professionals d'altres sectors que també contribueixen a potenciar la imatge turística de la Comunitat, com a comerciants, personal de neteja urbana, socorristes, policies, taxistes, i població en general.
A més, la campanya compta amb la participació de personalitats de reconegut prestigi professional, com els xefs Susi Díaz i Quique Dacosta, tots dos amb una gran trajectòria i amb restaurants guardonats amb l'estel Michelín, i l'esportista paralímpic David Casinos, medallista en quatre Jocs Olímpics i campió del món en Disc i Pes.
Creativitat de la campanya
La creativitat de la campanya parteix del concepte de contagi des d'un punt de vista positiu, com una acció que contribueix al fet que les persones que gaudeixen de la Comunitat Valenciana se senten acollits i ben rebuts, que al seu torn permeta que aqueixos visitants vulguen tornar i parlen bé de la Comunitat allà on vagen, que amplien el contagi. D'aquesta forma els professionals, la població en general i els propis turistes es converteixen en Ambaixadors d'Hospitalitat, prescriptores actius de la Comunitat Valenciana.
La campanya incideix en la qualitat del servei, en la cultura del detall i en gestos insignificants i ho fa també de forma oberta i inclusiva, a tots els col·lectius i sense barreres, "perquè una societat hospitalària com la valenciana és acollidora amb tots, sense importar d'on vinguen o amb qui vinguen, ni com siguen", ha dit Colomer.
La campanya s'emetrà a partir de setembre en mitjans de comunicació d'àmbit autonòmic, provincial i local de la Comunitat Valenciana, amb un pressupost de licitació d'1.125.000 euros més IVA, per a 2017 i 2018, amb possibilitat de pròrroga.
Colomer ha dturisestacat que aquesta nova campanya "potencia els valors d'acolliment i hospitalitat associats al caràcter mediterrani que defineix als ciutadans de la Comunitat Valenciana", i ha recordat que "som una terra oberta, amable i acollidora cap a tots aquells que la visiten".
Colomer ha explicat que la campanya "es compon d'accions de divulgació, de sensibilització, de conscienciació, però també de formació" i, en aquesta línia, ha recordat que "tenim més de 200 accions formatives, perquè no solament es tracta de divulgar, sinó també de formar des de la base en els valors de l'hospitalitat".
Així mateix, ha destacat que "l'hospitalitat és una actitud col·lectiva i transversal i pretenem mostrar-la com un element diferencial de la nostra oferta, que té retorn econòmica, perquè l'hospitalitat també és un avantatge competitiu que contribueix a posicionar-nos en aquest món global".
En aquesta línia, ha apuntat que "l'hospitalitat és també autenticitat" i ha reivindicat la idea de "ser més valencians, més mediterranis i més hospitalaris per a seguir posicionant-nos més i millor en un món global que castigarà la rutina". Per açò, ha assenyalat que "hem de ser genuïns i autèntics, impulsant la nostra hospitalitat i caràcter acollidor", i ha posat l'accent que "si l'hospitalitat necessitara una capital, els valencians licitaríem per aqueixa capitalitat".
Per a Colomer, "l'hospitalitat també presenta una dimensió transformadora, ja que contagiem valors, que són els de la tolerància, el respecte actiu i la inclusió, i este és el turisme que tindrà èxit en el futur". En aquesta línia, ha recordat que "l'hospitalitat és una vacuna contra totes les fòbies".
Campaña d'hospitalitat
La creativitat de la campanya, que té com a missatge 'Contagia la teua Hospitalitat', s'utilitzarà en accions de comunicació en mitjans i en accions formatives i de conscienciació, i pretén posicionar a la Comunitat Valenciana com una destinació diferencial, "on el visitant se senta còmode i el tracte siga un factor diferenciador, que permeta potenciar i millorar els nivells de satisfacció del turiste en destinació, conscienciant als professionals del sector i a la societat en general de la importància de la bona atenció al visitant, perquè "el turisme és cosa de tots", segons Colomer.
Aquesta acció es desenvolupa en el marc de les línies d'actuació en les quals incidirà la futura nova Llei de Turisme, l'Oci i l'Hospitalitat, i servirà de difusió i d'imatge de campanyes de formació, sensibilització i conscienciació sobre la rellevància del turisme per al conjunt de la societat.
Participació de professionals de reconegut prestigi
La imatge de la campanya es recolza en les persones que fan possible que la Comunitat Valenciana siga un de les destinacions preferides pels visitants, que són els professionals del sector turístic. Al costat d'aquests, la campanya mostra professionals d'altres sectors que també contribueixen a potenciar la imatge turística de la Comunitat, com a comerciants, personal de neteja urbana, socorristes, policies, taxistes, i població en general.
A més, la campanya compta amb la participació de personalitats de reconegut prestigi professional, com els xefs Susi Díaz i Quique Dacosta, tots dos amb una gran trajectòria i amb restaurants guardonats amb l'estel Michelín, i l'esportista paralímpic David Casinos, medallista en quatre Jocs Olímpics i campió del món en Disc i Pes.
Creativitat de la campanya
La creativitat de la campanya parteix del concepte de contagi des d'un punt de vista positiu, com una acció que contribueix al fet que les persones que gaudeixen de la Comunitat Valenciana se senten acollits i ben rebuts, que al seu torn permeta que aqueixos visitants vulguen tornar i parlen bé de la Comunitat allà on vagen, que amplien el contagi. D'aquesta forma els professionals, la població en general i els propis turistes es converteixen en Ambaixadors d'Hospitalitat, prescriptores actius de la Comunitat Valenciana.
La campanya incideix en la qualitat del servei, en la cultura del detall i en gestos insignificants i ho fa també de forma oberta i inclusiva, a tots els col·lectius i sense barreres, "perquè una societat hospitalària com la valenciana és acollidora amb tots, sense importar d'on vinguen o amb qui vinguen, ni com siguen", ha dit Colomer.
La campanya s'emetrà a partir de setembre en mitjans de comunicació d'àmbit autonòmic, provincial i local de la Comunitat Valenciana, amb un pressupost de licitació d'1.125.000 euros més IVA, per a 2017 i 2018, amb possibilitat de pròrroga.